| | TENTERA SUNNI ALLAH | PENENTANG SYIAH | SUNNI CYBER ARMY|

I'M BACK

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Lama tak buka blog saya yang dah berhabuk ni ... macam-II sejarah ada di dalam ni..
singkatkan penceritaan saya, sekarang saya sudah bergelar STUDENT dekat
RANACO MARINE INSTITUTE  saya ambil kos OCCUPTIONAL SAFETY&HEALTH.

Okay apa itu RANACO MARINE INSTITUTE ? KLIK SINI !
then apa itu OCCUPTIONAL SAFETY&HEALTH ? KLIK SINI !


LOGO RANACO
saya sem 1 dan sekarang sedang menuju penghabisan sem 1 ..
so far belajar sini mengajar kita erti berdikari , jujur kemudahan tak seindah yang
digambarkan , tapi sijil nya amat lah laku ..

insyaallah selagi saya mampu bertahan saya akan tetap terus bertahan.. ohh ya lupa habak mai   ..
ranaco marine ni dekat KEMAMAN TERENGGANU..





No comments:

Post a Comment