| | TENTERA SUNNI ALLAH | PENENTANG SYIAH | SUNNI CYBER ARMY|

Cinta hati

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Harini nak citer tentang CINTA HATI SAYA  iaitu motor saya .. Saya lelaki
Yang meminati sukan permotoran, kerana tak mampu nak SUPERBIKE  yang harga macam jongkong emas tu , saya hanya mampu beli motor 2T .  ada yang melarang saya , ada yang sokong saya dalam hobi ni , ikutkan memang bahaya dan berisiko.

Saya dah berhenti join lumba haram selepas saya disedarkan oleh WEC WIRA JAYA CONSULTANCY iaitu consultant untuk program ceramah motivasi dan lain2.. Alhamdulillah saya sekarang menjadi sebahagian dalam keluarga WEC dan jadi fasilitator.

Walaupun dah berhenti , hobi saya tetap berjalan , saya sekarang hanya konvoi je .. Kalau bab laju di highway itu biasalah semua manusia tak kan lepas gian full throttle tapi ingat ingat la yee ..

Saya ada dua motor KAWASAKI RR 150 dan YAMAHA 125ZR .. 125zr saya yang banyak melabur duit buat motor ni dulu , sekarang saya sedar betapa banyak pembaziran saya dah buat , tapi takpelah setiap manusia ada pengalaman masing-2 .

Ok ni gambar motor saya , 125zr skrg saya letak kat terengganu sebab belajar sana so setiap cuti sem saya bawa balik .

No comments:

Post a Comment