| | TENTERA SUNNI ALLAH | PENENTANG SYIAH | SUNNI CYBER ARMY|

lepak di TBS(TERMINAL BAS BERSEPADU SELATAN)

huh! penat betol nak menyiapkan PROPOSAL belia nih !, balik dari sekolah je aku  balik rumah dulu then siap2 pkol 2.30 ptg aku gerak pergi LRT CHAN SOW LIN jumpa haziq yang dah berbulu tunggu aku *ekeke lewat bro sorry* sampai je LRT aku nampak haziq tngh kusyuk dengar lagu lpas tuh kitorang naik LRT sampai  bandar tasik selatan. Masa kat tbs kitorang cari lah mana lah budak-budak ajk belia yang dah janji nak meeting sama-sama harini,pusing punya pusing last2 haziq nampak hafizul kat dalam kedai mamak so kitorang terus pergi ke arah dia then nampak budak-budak lain tngh sedap makan and buat kerja *kureng hasam korang ahakz *.


so masa tuh aku berbincang sama-sama dengan sahabat ku yang gila-gila tadi ialah  ABAM NAZREEN, ABAM HAFIZUL, ABAM KHAIRUL,ABAM SYAFIQ,ABAM HAZIQ ,  AKAM AMELYNA <--SESAT SORANG PEREMPUAN xD


setengah jam lepas aku sampai datang lagi sorang taiko nih *janji dtg awal tapi lambat haiyo* taiko tuh ialah ABAM AMAR  yang ntah dari mana dia muncul masa aku tengan nak beli air kat kedai. dia jadi rajin pulak aku tengok arini siapkan kerja sekolah XD *perghh tak cye aku XD*  


masa tengah semua sebok buat kerja masing-masing macam2 perangai dorang buat haha, terutama AKAM AMELYNA <--- memekak je and suka cubet orang sakit oi :P,
tapi semua seronok lah sama-sama berusaha buat kerja walaupun ada gangguan mental oleh kitorang sendiri yang wat lawak mengong haha.


Dalam pukul 5 ptg  kami didatangi  abang kawasan bts ahaha , budak tuh ABAM ARSYAD,ABAM SYAF, <---- bukan main lambat lagi sampai :D




dah pkol 7 pm ABAM NAZREEN dengan AKAM AMELYNA balik dulu, kitorang yang lain-lain lepak lagi tapi kat bahagian tempat kosong di tbs, ada yang sambung buat kerja ada yang  online MUKA BUKU,ada yang bboying. 




akhirnya pkol 8 malam semua balik,sampai je aku kat rumah aku messages my lovely girl tapi dia tak reply smpai sekrang BERBULU AKU TUNGGU  tapi tak pe mungkin dia penat sebab oral test BI dye *ahaha padan muka kamu :P * rindu woo kat dia ..


ok lah aku pon tak makan and solat isyak lagi nih sbb update blogs jap , okay arh kalau ada masa aku post lagi (^___^) 
taa~~ 


P/S : ABAM DAN AKAM BERMAKSUD  ABANG DAN KAKAK <-- SAJE JE KITORANG TUKAR JADI ABAM DAN AKAM :)  

No comments:

Post a Comment